17 April 2009

Revolusi Bermula...

Assalamualaikum w.b.t.

Setelah sekian lama memendam rasa nak buat sebuah blog, maka pada hari ini dengan rasminya saya telah mempunyai sebuah blog sendiri. Saya merupakan seorang remaja lelaki beragama Islam yang sedang menuntut di sebuah universiti di ibu kota. Merupakan seorang yang selama ini hanya menjadi pemerhati terhadap perkara sekeliling.

Tujuan saya menulis blog hanyalah untuk meluahkan isi hati yang sekian lama terpendam. Selama ini, saya asyik menjadi pemerhati, selalu hanya mendiamkan diri. Dengan adanya blog ini harapnya saya tidak lagi hanya memendam perasaan. Dan semestinya tulisan-tulisan saya ini tidak lain tidak bukan sebagai peringatan kepada diri sendiri dan rakan-rakan lain.

Saya merasakan banyaknya perkara yang perlu saya kongsi dengan rakan-rakan. Oleh sebab itu saya merasakan melalui penulisan dalam bloglah yang mungkin dapat merealisasikan keinginan saya.

Dan sebagai pengetahuan semua, kandungan dalam blog saya ini nanti akan datang dari pelbagai sumber, mungkin hanya copypaste dari blog-blog lain(akan disertakan linknya) atau pun penulisan bebas dari saya sendiri; insyaAllah penulisan saya nanti akan diselarikan mengikut syarak.

Dan jangan segan silu meluahkan pendapat anda semua bahkan anda digalakkan menegur sekiranya ada sebarang penulisan saya yang didapati salah dan sebagainya. Tunjuk ajar dan teguran anda amatlah diharapkan.

Ini saja untuk pendahuluan.
Terima kasih. Jumpa lagi.

Comments
0 Comments

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP